C1-C2-C3 | contractueel voor bepaalde duur | voltijds l vervangingscontract
- Als administratief medewerker bied je administratieve ondersteuning aan de buitenschoolse kinderopvang.
- Je werkt mee aan een efficiënte en klantgerichte dienstverlening, waarbij je ook instaat voor de (inhoudelijke) verwerking van dossiers.
- Je verzorgt het onthaal van de burger aan de balie en de telefoon.
- Je beschikt over goede organisatorische, redactionele en communicatieve eigenschappen en kan vlot en klantvriendelijk omgaan met publiek.
- Je kan vlot overweg met gangbare PC-software.
- Je kan zowel zelfstandig als in teamverband werken.
- Discretie en vertrouwelijkheid vind je belangrijke eigenschappen.
- Je hebt een diploma secundair onderwijs of daarmee gelijkgesteld onderwijs of een hoger diploma.
- De minimum bruto aanvangswedde bedraagt € 2.303/maand (voltijds).
- Mogelijkheid tot het doorstromen naar hogere salarisschalen binnen hetzelfde niveau met een maximum bruto eindwedde van € 4.216/maand (voltijds).
- Tewerkstellingen in overheidsdiensten worden volledig in aanmerking genomen voor de geldelijke anciënniteit, evenals relevante privé-ervaring.
- Minstens 30 vakantiedagen (bij voltijdse prestaties) en 14 feestdagen.
- Maaltijdcheques, fietsvergoeding, terugbetaling openbaar vervoer voor woon-werkverkeer.
- Extralegaal pensioen.
De aanwerving gebeurt op basis van een gesprek.
Solliciteren? Via www.lokeren.be/vacatures
Bij je kandidatuur dien je een curriculum vitae en een kopie van het vereiste diploma toe te voegen. Bij indiensttreding dien je een uittreksel uit het strafregister, model 2 – art. 596.2 Sv (maximaal 3 maanden oud bij indiensttreding) voor te leggen, om aan te tonen dat jouw gedrag overeenstemt met de eisen van de functie.
Meer informatie? jobs@lokeren.be of 09/235.32.28